Ni över 35 som väljer att inte göra kub...
Finns det fler? Jag tror faktiskt inte jag vill göra det. Skulle nog inte klara att göra en abort ändå... Hur tänker ni andra?
Finns det fler? Jag tror faktiskt inte jag vill göra det. Skulle nog inte klara att göra en abort ändå... Hur tänker ni andra?
Finns inte på kartan! Inte ens om det varit mitt eget ägg hade jag gjort det för vi tar glatt memot det barn vi får! Tagit evigheter och inte säkert det går vägen nu heller. Dessutom är "föräldrarna" 22 och 24,fullt friska och med inga kända sjukdomar i släkten så risken för fosterskador/"fel" är oerhört liten.
Finns inte på kartan! Inte ens om det varit mitt eget ägg hade jag gjort det för vi tar glatt memot det barn vi får! Tagit evigheter och inte säkert det går vägen nu heller. Dessutom är "föräldrarna" 22 och 24,fullt friska och med inga kända sjukdomar i släkten så risken för fosterskador/"fel" är oerhört liten.
Man ska avstå kub om man inte vet vad man ska göra med svaret. Vill man inte gå vidare med fostervattenprov/m-kaksprov, vad ska man då med kubsvaret till? Det ger ju bara oro.
Jag hade velat göra kub testet om jag visste att resultatet blev bra....men om det inte är bra?? Jag hade blivit förstörd.
Sen har jag läst om flera som fått dåliga resultat men ändå fått friska barn..
Suck, det snurrar så mycket tankar i huvudet...