• jess9

Inge sex på 2 månader

Idag 13:46 Uppdatera inlägget

Nyhet! Gilla foruminlägg

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

Citera Anmäl

Träffade en kvinna för 7 månader sedan där vi har klickat och haft det underbartm vi kan prata om allt möjligt. Vi båda har haft sorg och tröstat varandra och gett styrka. Det har skapat ett starkare band mellan oss. Vi har pratat mkt om vpra ex eftersom vi båda har haft dåliga relationer tidigare.

Nu har vi varit ihop 3 månader och bor ihop. Jag har inte längre behov av att prata om ex. Hennes ex har ringt några gpnger och velat ha henne tillbaka men d vill inte hon. De gjorde slut för 2 år sedan. Hon sa att hon sa inget om att hon är ibrelation till sitt ex heller utan hon vill att exet ska tro att det är slut av att de inte funkar ihop inte för att hon är ibrelation med mig.

Hon pratar om exet varje dag. Jag får höra exets namn varje dag vilket jag blrjar tröttna på. Jag har sjölv inte behov av att prata om ex löngre eftersom jag vill fokusera på oss. Är det fel att kröva att honnska minska på det för at jag har gjort det?

Jag fick nog en dag och sa att det får räcka att jag inte klarar av. Hon söger att det blir fel eftersom hon inte vet vad hon ska prata om nu mer. Att exet är henens förflutna och hon kan inte öndra p vem hon är. Dagen efter fick jag dålig samvete och sa att hon får prata att det var fel av mig att kräva det. Sedan fortsatte hon varje dag prata om exet vid någractillfällen. Pratar vi om hundar säger hon att exet hatade hundar. Lyssnar vi på madona säger hon att hon älskade madonna. Pratar vi om schocklad söger hon att hennes favotit schocklad är frpn finla d där henes ex kommer ifrån. Hon söger vissa ord på finska ibland på skoj. En dag sa hon ngt om exet och då blev jag ledsen men jag sa inget för att jag orkade inte vara jobbig. Hon såg att jag var ledsen. Så nu har hon slutat prata om exet. Igpr sköng vi mpgra låtar och fjantade oss vi hade karaoke. Sedan valde hon en låt vi skulle sjunga till som handlade om d vi har gåtg igenom. Den som sjunger sjunger om att o du säger fel namn och pratar om ex så kan su gå tillbaka till henne.du har ingen respekt mot mig typ ngt sånt fast på engelska. När jag sköng fick jag ont i magen det kändes konstigt att hon valde dennlåten.

Är jag knäpp eller paranoid.? Vad är ok? Vad är inte ok att kröva? Är jag bara könslig? Vi gar inte haft sex på 2 månader nu pga vi tjafsar.

Svar på tråden Inge sex på 2 månader