• U76

barnlängtan

Hej, tänkte höra om det är några fler här, lite äldre runt 40 som planerar barn?
    Själv är jag nyss fyllda 40 år har 3 barn sedan tidigare vi har precis bestämt oss för att försöka igen.
    Tog ut min hormonspiral i slutet av mars. Så nu är det bara att försöka få till tid och vänta. Jag känner mig väldigt osäker på hur pass fertil jag är. Känner mig inte så gammal men har ju läst en heldel om hur fertiliteten minskar med åldern.
    Några fler i samma sits?

• Svar på tråden barnlängtan
  • Tvilling73

Ja vi ska prova också

Har en son på 7 år sedan tidigare och nu vill "nya" sambon och jag prova. Han har inga egna sedan tidigare. Jag är strax 43 och sambon 36

Jag har sagt att jag ger oss detta året, blir det inget så är jag för gammal, eller så är det något annat knas. Men då får det vara. Jag tror inte jag orkar fler månader med förväntan / besvikelse.

• U76
    Tvilling73 skrev 2016-04-27 10:46:21 följande:

Ja vi ska prova också

Har en son på 7 år sedan tidigare och nu vill "nya" sambon och jag prova. Han har inga egna sedan tidigare. Jag är strax 43 och sambon 36

Jag har sagt att jag ger oss detta året, blir det inget så är jag för gammal, eller så är det något annat knas. Men då får det vara. Jag tror inte jag orkar fler månader med förväntan / besvikelse.

Ja vad roligt, har ni redan börjat? Jag tog ut min spiral i slutet av mars och går nu ich väntar på Bim, vi har sagt att går det så går det. Inga ägglossningstester osv. Lycka till
  • Tvilling73
    U76 skrev 2016-04-27 14:35:42 följande:
    Ja vad roligt, har ni redan börjat? Jag tog ut min spiral i slutet av mars och går nu ich väntar på Bim, vi har sagt att går det så går det. Inga ägglossningstester osv. Lycka till

Ja eller nää eller jo Skrattande

Hade ju mens den 18:e så vi har väl inte kommit igång riktigt än...
    Vet inte hur lång tid det tar efter att ha slutat med piller heller.

Svar på tråden barnlängtan