• j1990

Ägglossnings flytning?

Har försökt googla efter svar men hittar inget, så hoppas alla kunniga människor här kan svara :)

Jag undrar om äl-flytningar kan vara lite vita? Inte tjocka utan vattniga, genomskinliga men åt det vita hållet? Börjar få mer vattniga flytningar men har fortfarande vitt på fingertoppen, kan sperimerna leva några dagar i det fast det är lite vitt?

• Svar på tråden Ägglossnings flytning?
  • j1990

Ingen som kan hjälpa mig analysera flytningar?

Nu när jag undersökte kunde jag bygga en liten bro, på 1 cm bara. Flytningen är vit men jag tycker inte att den är "creamy" utan tunnare och lite åt det genomskinliga hållet. Om vi har sex nu, tror ni spermierna klarar sig flera dagar även fast flytningarna är vita?

• glittersol
    j1990 skrev 2016-04-18 15:20:19 följande:

Ingen som kan hjälpa mig analysera flytningar?

Nu när jag undersökte kunde jag bygga en liten bro, på 1 cm bara. Flytningen är vit men jag tycker inte att den är "creamy" utan tunnare och lite åt det genomskinliga hållet. Om vi har sex nu, tror ni spermierna klarar sig flera dagar även fast flytningarna är vita?

Du har inte funderat på att tempa? Ta äl tester? För att lära dig kroppen

Låter som dina äl flytningar var i början stadiet .

Lycka till!
  • j1990
    glittersol skrev 2016-04-30 10:24:04 följande:

Du har inte funderat på att tempa? Ta äl tester? För att lära dig kroppen

Låter som dina äl flytningar var i början stadiet .

Lycka till!

Jag trodde inte att äl skulle va så tidig så missade att tempa före. Jag kan ha haft äl då beroende på va jag hade för temp innan, men kan också ha haft äl veckan efter också :/ om jag hade den senare hade jag äl med sparsamma lotionflytningar men hade väl mer temphöjning då, olika symptom tyder på olika! Så är ett frågetecken här!
Svar på tråden Ägglossnings flytning?