Drömtydning
Jag antar att vi alla har haft lustiga drömmar, den ena är värre än den andre. För några nätter sedan så drömde jag om ett hus mitt i öknen som var byggt i sandsten och träbalkar, huset var relativt gammalt och kändes som det var taget från staden Ur. Väl i huset så utspelade det sig ett krig där jag och några till slogs mot de "onda" för att skydda barnen och kvinnorna i huset. Vi började att slås vid ingången till huset för att sedan retirera till övervåningen eftersom de "onda" var många gånger fler än oss. Väl på övervåningen så dog mina allierad, jag blev ensam, slogs för mitt, barnens och kvinnornas liv. Jag använde mig av två svärd som jag slogs med, det fanns inget stopp i mig, utan jag bara dödade och dödade hejdlöst. Mina drivkrafter var ilska, frustration och känslan av att jag aldrig kommer att ge upp utan en fajt. Det var precis som att det var taget ur en film där huvudkaraktären nästan är odödlig, ungefär som James Bonde. Drömmen slutade i att jag precis skulle döda ledaren för de "onda" och rädda kvinnorna och barnen. När jag vaknade upp så var det nära på att jag ifrågasatte min identitet..
Nu är det så att jag undrar vad drömmen kan betyda? Skulle vara skönt att reda ut vad drömmen kan handla om. :)