• bananahpie

Saknar att ha kille

Jaa som sagt jag saknar att ha kille enormt mycket, jag känner mig verkligen så ensam utan nån. Just att känna sig älskad o somna brevid nån, mysa o allt det där! Jag är ensam mamma, är 21 år och min son är 2 år. Jag har varit medlem på badoo, tinder, happypancake osv :p men alla är bara ute efter sex o det är inte vad jag enbart vill ha! Och killar man träffar irl är inte mogna för ett förhållande där ett barn är med i bilden. Tips på sidor där man kan träffa nån vettig?

• Svar på tråden Saknar att ha kille
  • Anonym (...)

Träffade min sambo och blivande pappa till mitt barn på Mötesplatsen. Erfarenheten är att gratissidor har oseriösa medlemmar. Sen finns det så klart rötägg överallt. Men har bättre erfarenheter från Mötesplatsen.

Lycka till!

• bananahpie
    Anonym (...) skrev 2016-04-15 00:23:49 följande:

Träffade min sambo och blivande pappa till mitt barn på Mötesplatsen. Erfarenheten är att gratissidor har oseriösa medlemmar. Sen finns det så klart rötägg överallt. Men har bättre erfarenheter från Mötesplatsen.

Lycka till!

Tack det ska jag prova! :)
  • Anonym (Ensamstående)

Som ensamstående mamma, och kvinna, har jag valt att gå med i olika dejtinggrupper på FaceBook. Främst lokala sådana.

Det känns tryggare på något vis, då man redan från början vet namnet på personen samt kan "kolla in" vännerna till personen, samt hur han uttrycker sig och hit han verkar vara rent allmänt och inte bara mot mig. Så det är ett tips.

Annars är match.com en annan, mer seriös sida än t ex tinder.

• bananahpie
    Anonym (Ensamstående) skrev 2016-04-15 12:30:45 följande:

Som ensamstående mamma, och kvinna, har jag valt att gå med i olika dejtinggrupper på FaceBook. Främst lokala sådana.

Det känns tryggare på något vis, då man redan från början vet namnet på personen samt kan "kolla in" vännerna till personen, samt hur han uttrycker sig och hit han verkar vara rent allmänt och inte bara mot mig. Så det är ett tips.

Annars är match.com en annan, mer seriös sida än t ex tinder.

Jaså! Jag visste inte att det finns dejting grupper på facebook :)
  • Anonym (..)

Är en kille och samma sits som dig. Har en son på 8 år . Medlem på badoo och Happypancake. Men blir väl stämplad som en sexgalning för många andra killar bara är ute efter det. För sällan någon svarar.

• Anonym (dalldall)

tråkigt. jag har samma problem, med på happy o mötesplatsen, jag tror det e det faktum att jag har 3 barn på heltid som gör mig så ointressant för tjejer, ingen vill väl bli mamma direkt. så trött på det nu, jag saknar närheten o ömheten jättemycket, det gör så ont!

• Anonym (...)
    Anonym (dalldall) skrev 2016-04-20 18:39:23 följande:

tråkigt. jag har samma problem, med på happy o mötesplatsen, jag tror det e det faktum att jag har 3 barn på heltid som gör mig så ointressant för tjejer, ingen vill väl bli mamma direkt. så trött på det nu, jag saknar närheten o ömheten jättemycket, det gör så ont!

Det finns ensamstående mammor som har sina barn på heltid, men lyckas ändå träffa någon. Ge inte upp. Det finns ngn där ute för er pappor med barn på heltid också.
  • Roddyn

Kanske kan vara värt att försöka hitta någon partner som också har barn sedan tidigare, då är ni ju båda i samma båt.

• frökenBea

Hej!
    Jag är just i samma sits... :(
    Har tre barn och fem år sedan jag skilde mig. Jag har börjat tro att jag nog får va inställd på ett liv utan kärlek. Känns så hemskt. Helt omöjligt att träffa ngn. Jobbar i ett kvinnodominant yrke, lär inte träffa ngn via jobb. Nätdejting e hopplöst... Är en på femtio som man fastnar för men det leder sällan till något vidare oftast pga för många barn...

Svar på tråden Saknar att ha kille