• Anonym (Man)

Fruktansvärd konstig dejt igår

Jag är i intresserad av en tjej som jag har sms:at med nu i en månad. Igår hade vi vår första dejt. Jag är verkligen intresserad av henne och jag känner att hon kan vara rätt för mig. Men igår hände dock en sak som gjort mig lite fundersam gällande en viss sak.

Vi bestämde träff på utanför ett fik på stan. Det fina vädret fick mig att föreslå att vi skulle köpa en kaffe och något enklare tilltugg för att sitta ute i solen. Medan vi satt på uteservering berättade hon om sitt arbete. Hon hade kanelbullen i handen medan hon berättade. Och under tiden hon berättar kommer en skata och sätter klorna i hennes bulle och flyger iväg med bullen. Hon låtsas om ingenting och fortsätter äta på den icke existerande kanelbullen.....dvs hon tuggar på luft.... Jättekonstigt.

Hur som haver. Vi bestämde oss senare för att röra oss vidare. Vi ska ta bussen till fridhemsplan. Det kommer en buss och hon kliver på. Jag talar då om för henne att det är fel buss. Hon kliver av och står nära dörröppningen till bussen. Hon börjar då prata och säga "ja jag åker inte buss så ofta så jag vet inte....." Och hon fortsätter prata. Medan hon pratar ser jag hur bussdörrarna stängs och hennes jacka fastnar emellan. Bussen börjar åka och jag kan se hur hon åker (släpas) med bussen på utsidan eftersom hennes jacka är fastklämd, samtidigt som hon fortsätter prata. 10 meter bort ser jag stt hon fortsätter prata. Vet hon inte att hon precis släpats iväg med bussen eller vad är det frågan om? Efter 20 meter släpptes jackan och hon ramlade och rullade lite på asfaltet. Jag kunde se att hon tog sig upp snabbt och gick hemåt i rask takt....

Efter en timme sms:ade jag henne och frågade om hon var okej? Hon svarade då förvånat att allt är bra och låtsades om ingenting. Hon sa att hon alltid åker buss på det sättet och att det var planerat, och att hon nu var hemma och hon tackade även för dejten.

Senare på kvällen träffades vi igen ,hemma hos henne, och hade sex.

Jag kan dock fortfarande inte fatta varför hon skämdes över det inträffade....

• Svar på tråden Fruktansvärd konstig dejt igår
  • Fia 28

Kan du inte börja blogga eller nåt där du kan skriva om dina påhittade dejter istället för här?

• Tramptass

Du har många konstiga dejter du... Fundera lite över varför du verkar dra till dig knäppisar

• Anonym (a)

är det du som brukar skriva om att dejten ramlar? Försöker du nåt nytt nu :) 

• Anonym (H)

Jag måste ha galen humor. Jag måste knipa för att inte kissa på mig av skratt. Tycker de är hur kul Om helst!

• Anonym (dejten)

Pinsamt att du skämmer ut mig ännu mer genom att vilja diskutera detta här på FL Demon

• Anonym (Jaha)

Hej. Var har du varit senaste tiden? Tog det så lång tid att komma på denna story? Men nu är du ju här igen!

• Anonym (Busschauffören)
    Anonym (dejten) skrev 2016-04-12 18:00:18 följande:

Pinsamt att du skämmer ut mig ännu mer genom att vilja diskutera detta här på FL

Du är skyldig 4,50:- för de 20 meterna du åkte med på utsidan av bussen... Dålig stil att inte göra rätt för sig.
Svar på tråden Fruktansvärd konstig dejt igår