Social fobi?
Hej, jag skulle vilja komma i kontakt med en förälder som misstänker att ens barn/tonåring har social fobi. Skulle vilja diskutera detta ämne. Jag är ny här och vet inte hur man startar en privat meddelandekonversation. Lär mig gärna:)
Hej, jag skulle vilja komma i kontakt med en förälder som misstänker att ens barn/tonåring har social fobi. Skulle vilja diskutera detta ämne. Jag är ny här och vet inte hur man startar en privat meddelandekonversation. Lär mig gärna:)
Det behöver iof inte ha gått så långt heller. Kan räcka med någon som upplever att ens barn har blivit lite mer tillbakadraget, inte vill äta med resten av familjen längre, inte vill vara med på familjeaktiviteter så som att gå på restaurang, åka på semester, åka på släktträffar.
Hej, Jag har en tonåring som har/haft social fobi och kanske kan ge svar på hur min/vår resa har varit.
Jag vet inte heller hur man startar en privat konversation
Vill ni skriva genom privata meddelanden, så klickar ni på det namn till den person ni vill prata med. Personens profil dyker upp. Klicka då på knappen "Nytt meddelande". Sedan är det bara att skriva.
När ni fått svar, syns det längst upp på ikonen som ser ut som ett kuvert. Klicka då på den.