• ladymeow

Korta tjejer vs Tjocka tjejer

Båda av dem anses oattraktiva för killar. Definition av vacker kvinna är "lång och smal" i Sverige. Tror du, som ett har det svårare? Tjock men långa, eller korta men normalvikten?

• Svar på tråden Korta tjejer vs Tjocka tjejer
  • Pimpinellan

Äsch, finns ju massor med korta och feta och de som är både ock som har män. Om bara långa och smala kunde få nån skulle släktet dö ut för de är ack så få.

• CarinaL26

Struntprat. Finns gott om korta och tjocka tjejer som har lätta att få killar. Jag är kort, 161 cm och har aldrig haft problem att få män när jag sökt. Slank är jag inte heller.

• S c h n a

Korta men smala har lättare än tjocka och långa, men ingenting är omöjligt som Gunde Svan skulle säga.

Sen undrar jag om TS verkligen är en kvinna, det känns mer som att det är en snubbe som behöver väga upp alla ytliga omröstningar om vad kvinnor föredrar hos män, med lika många trådar om vad män föredrar hos kvinnor.

• CarinaL26
    S c h n a skrev 2016-04-07 10:14:09 följande:

Sen undrar jag om TS verkligen är en kvinna, det känns mer som att det är en snubbe som behöver väga upp alla ytliga omröstningar om vad kvinnor föredrar hos män, med lika många trådar om vad män föredrar hos kvinnor.

Tänkte precis samma sak.
  • Duckan

Jag är kort och har inte upplevt just längden som något hinder i livet annat än att jag skulle föredra 10 cm till.

• Duckan

Jag är kort och har inte upplevt just längden som något hinder i livet annat än att jag skulle föredra 10 cm till.

• Purplecat12

Nej , men ytliga och korkade människor som du har det svårare oavsett kön.

• Dossy

Korta tjejer e ju charmtrollen med stora personligheter av mina erfarenheter. Jag tycker inte alls att korta tjejer verkar ha det svårt alls. 

Hur definerar du tjocka tjejer? Om det är de som är med på TV och tvättas med svamp så säger det sig själv tycker jag. Annars så har tjejer med lite mera hull heller inga större problem att finna män tycker jag. Mångfalden är en symbios och alla har olika smak. 

• Mila76

För den som är både kort och tjock då?

Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
  • Sommarlöv

164 är jag, och jag har aldrig ens funderat på att min längd skulle vara oattraktiv för män. Har aldrig haft problem med att få de jag vill ha. Den enda sim brukar kommentera min längd är en lång tjejkompis...Jag tror inte män har något emot korta tjejer. Många runda tjejer har knappast något problem med att få män de heller. Alla gillar olika och tur är väl det.

Svar på tråden Korta tjejer vs Tjocka tjejer