Hur fick ni tillbaka lusten?
Jag läser ofta här på FL om par där ena parten tappat sexlusten. Jag lever själv i en sådan relation, och är därför nyfiken på hur ni lyckats ni som fått tillbaka den. Kommentera gärna!
Jag läser ofta här på FL om par där ena parten tappat sexlusten. Jag lever själv i en sådan relation, och är därför nyfiken på hur ni lyckats ni som fått tillbaka den. Kommentera gärna!
Jag slutade med hormonella P-medel, de sabbade verkligen min lust.
Verkligen ingen fler som lyckats få tillbaka lusten?
Jag lämnade mitt ex och då kom sexlusten tillbaka
Vi har väldigt lite sex just nu, anar att det beror på mina antidepressiva som jag snart ska sluta ta. Kan även bero på hormonspiralen som jag fortfarande efter två månader får ont i magen av.
Hoppas sexlusten kommer tillbaka när de antidepressiva är borta.
Min lust är Äntligen tillbaka! :) vet inte om det är hormonellt (gravid) lr vårkänslor som kommit över mig men jag kan ärligt säga att varken jag lr min sambo känner igen mig.. :) gick från normal-låg sexlust till noll på några år. Stannade på i princip obefintlig sexlust i flera år. Var inge vidare får vårt förhållande kan jag säga. Men så en dag så var den tillbaks och starkare än nånsin! Både jag och sambon mår mycket bättre, tänk att så lite kan göra då mycket.. Hoppas bara den är här för att stanna.:)
Jag tappade ca 95 kg ;)
Lämnade den man som fick mig att totalt tappa lusten. Efter det så blev det fart på grejerna igen ;)
Jag är typ aldrig sugen på sex längre, vet inte varför, vart ännu värre när jag började äta cipralex. Fast iofs mår jag inte helt bra, är typ ständigt nervös så det gör ju att man inte orkar känna lust typ.
1. Sluta eller byt hormonbaserat preventivmedel.
2. Sluta med antidepressiva läkemedel.
3. Ta hand om dig själv.
4. Motionera
Hjälper inget av ovanstående så byt partner.
Jag undrar också.....