undersökning: hur många handväskor äger du?
hej,
en enkel undersökning: hur många handväskor äger du?
hej,
en enkel undersökning: hur många handväskor äger du?
Tre. En liten (plats för mobil, plånbok, nycklar), en mellanstor (där ryms även matlåda, pennor, en liten bok och lite hygienartiklar) samt en stor (plats för min 13" laptop).
Noll
2 st.
Aldrig fattat varför man ska ha mer än en. Ska man släpa iväg mycket grejer tar man väl en ryggsäck.
Har aldrig en handväska som är mindre än att man får i ett A4-block av praktiska skäl.
Två
Runt tio.
Har en vanlig handväska och en liten aftonväska som jag kan använda vid festliga tillfällen.
Så svaret blir alltså två handväskor.
Aldrig fattat varför man ska ha mer än en. Ska man släpa iväg mycket grejer tar man väl en ryggsäck.
5 tror jag. Olika färger och en finväska till finmiddagar.
2-3 stycken som jag faktiskt använder någorlunda regelbundet. Ytterligare 2-3 som ligger och samlar damm.
0.
1 användbar och ett gäng som jag inte slängt fast jag borde. Sen har jag 3 magväskor, de är alla samma märke och färg.
För många, oklart exakt hur många, men kring femton-tjugo kanske. Jag älskar väskor, men nej jag använder inte alla. Jag har kanske fem-sex stycken jag använder regelbundet och växlar mellan till olika tillfällen. Till vardags har jag just nu två favoriter.
tja... runt 15 kanske?
5 st
Min favorit av läder, är tyvärr inte praktisk nu när jag har en bebis då den har korta remmar.
En liten i plånboks storlek som är bra när man t ex går på nöjesparker eller liknande, där man vill ha med sig så lite som möjligt.
Den jag använder just nu.
2 st gamla som borde slängas, men jag kan inte förmå mig att göra det eftersom de bara är slitna men inte sönder.