• Emmjhoo

Gult hår!

Idag blev jag så jäkla förbannad! skulle lägga silverslingor i håret, som redan var ljust. Sen när jag sköljer ur allt.. då är det ta mig tusan gult?!? hur är det ens möjligt med en silverfärg? ska det ens kunna hända? Använde mig av MOOD:s silverfärg. Tänkte att det skulle vara ett billigare alternativ än att köpa schampo. Ibland får man sota för sin snålhet tydligen :( Så nu får jag väl antagligen lägga en pärlblond över allt det gula och hoppas på det bästa. Ville bara börja gråta i badrummet!! :( 

• Svar på tråden Gult hår!
  • Emmjhoo

Räddade mitt hår genom att köpa en "anti-yellow" mousse på coop. Tänkte för mig själv att värre kan det väl knappast bli? Mycket riktigt så blev det så jäkla bra! Fick färgen jag ville ha på typ 15 min. En produkt som jag verkligen rekommenderar till alla. Du blöter håret först, handdukstorkar det, skaka flaskan innan du använder den. Ta så mycket du behöver (jag tog extra mycket för att kunna täcka varenda hårstrå, plus lite till) Ha i minst 5 min, sen där efter så länge som du själv tycker. 15 min hade jag iaf. flaskan kostar ca 80 Kr och ska räcka till 3 doseringar. Men beror väl på hur långt hår man har :) Hur länge färgen håller i återstår att se. Men nu är tårarna torkade och ett litet leende dök upp 

• Mooomin
    Emmjhoo skrev 2016-03-30 19:42:01 följande:

Räddade mitt hår genom att köpa en "anti-yellow" mousse på coop. Tänkte för mig själv att värre kan det väl knappast bli? Mycket riktigt så blev det så jäkla bra! Fick färgen jag ville ha på typ 15 min. En produkt som jag verkligen rekommenderar till alla. Du blöter håret först, handdukstorkar det, skaka flaskan innan du använder den. Ta så mycket du behöver (jag tog extra mycket för att kunna täcka varenda hårstrå, plus lite till) Ha i minst 5 min, sen där efter så länge som du själv tycker. 15 min hade jag iaf. flaskan kostar ca 80 Kr och ska räcka till 3 doseringar. Men beror väl på hur långt hår man har :) Hur länge färgen håller i återstår att se. Men nu är tårarna torkade och ett litet leende dök upp 

Det var den jag tänkte tipsa om när jag såg tråden! Den är superbra. :) 
Svar på tråden Gult hår!