• Anonym (Ii)

lob-allt står inte med i anmälan..?

Jag vart lobbad här för ett tag sedan. Av olika anledningar reagerade jag på ett vist sätt i cellen, bl.a. med att "medge" på frågan om droger, "att jag tagit alla möjliga sorters droger, rabblade upp kanske 6-7 st. Sedan gjorde gjorde jag två st strykningar på mig själv, vilka var ganska "ordentliga".

Iaf så i anmälan står det att jag endast uppgett benzo som drog och endast ett strypförsök står i anmälan. Kan också tillägga att dom inte tog ett drogtest ens.

Inte för att jag bryr mig så, men jag tycker bara att de är så märkligt att inte allt som hände står med, känns som om dom vill "mörka" lite...?

• Svar på tråden lob-allt står inte med i anmälan..?
  • Julia1245

Ok, ring och prata med dem om det istället för att fråga här. Vad skulle vi kunna säga?

• Anonym (Ii)
    Julia1245 skrev 2016-03-29 07:20:56 följande:

Ok, ring och prata med dem om det istället för att fråga här. Vad skulle vi kunna säga?

Vela väl bara kolla om någon vart med om liknande?
  • Kjell2
    Anonym (Ii) skrev 2016-03-29 11:53:14 följande:
    Vela väl bara kolla om någon vart med om liknande?
    Blev det någon påföljd?

Att bli lobbad, uppge att man tagit massa droger samt försöka gör ordentliga "strykningar" på sig själv är nog inte allt för vanligt.

Polisen vara väl bara trötta och lessa och vissta att det inte påverkade utgången av eventuell straffrättslig påföljd vad en full/påtänd person häver ur sig i en fyllecell.

• Anonym (??)

Varför är det viktigt att allt står med??? Det är väl bara bra för dig att de utelämnat en del?!

• Anonym (hm)

Ju mindre som står med i registeruppgiften är väl bara bra.

Svar på tråden lob-allt står inte med i anmälan..?