min man har ringt eskort
Hej!
Jag är gravid och beräknad om ca 1 månad. Jag såg på min mans telefonräkning (hela familjens abonnemang står på mig för enkelhetens skull) att han ringt till en lokal eskort-tjej. Han är så hemlighetsfull med telefonen att jag bestämde mig för att kolla upp det.
Första tillfället var i januari, jag ser bara att han ringt numret och att samtalet varade knappt 30 sekunder. Det var dagtid runt 11, sen ringde han igen vid 13. Jag var hemma på lunchen mellan 12-13 den dagen har jag för mig. Han var ledig den dagen men hade anställningsintervju för en högre tjänst i en grannkommun. Han jobbade övertid på sin lediga dag den eftermiddagen vilket stämmer enligt hans lönespec.
Det andra tillfället var för lite över en vecka sen, det samtalet varade ca 6 sekunder. En fredagkväll strax före midnatt, jag var hemma men sov antagligen. Lite drygt en kvart senare har han skickat ett sms till ett person som har en hemsida och marknadsför sig som shemale i en stad långt bort från där vi bor.
Jag har väldigt svårt att tro att han skulle vara otrogen. Dessutom skulle det vara mer eller mindre omöjligt för honom att smita iväg. Vi har dessutom gps på telefonen så vi ser var den andra är (vi skaffa det då han pendlar med bil dagligen).
Vad skulle ni gjort? Jag kan ju konfrontera honom men han kommer hitta på nån skit-ursäkt som jag tror på. Men varför gör han det? Visst vårt sexliv gick från eldigt till rätt dött i och med graviditeten så fattar att han känner sig förbisedd men att tjuvringa en eskort? Hur kommer man ens på den idén?