Skola om 2 åring på dagis?
Behöver lite råd. Min dotter på snart 2 år skolades in på ett bra dagis för ca 2 veckor sen. Inskolning var en 3 dagars inskolning och 4de dagen så lämnade jag henne i 4 timmar och det hade gått kanon bra och följande dagar har också gått bra. Hon har gråtit när vi lämnat på morgon men varit helt lugn annars säger dom. Dock under 2 sista dagarna av inskolningen blev hon sjuk och var hemma, sen tog de 5 dagar innan hon kom tillbaka för det var helg o allt. Nu när jag lämnade henne igen så kändes allt så fel. Hon hade varit ledsen på dagis och när vi kom hem så var hon som förbytt, hon skrek och grät non stop och så fort jag sa dagis började hon gråta. Tror ni hon behöver skolas om? 3 dagar kanske var för lite? Bör sägas att hon är sjukt mammig och har aldrig varit ifrån mig tidigare och skriker tillmed när far/morföräldrar ska passa henne. Samtidigt så säger ju dagis personalen att hon är duktig och somnar direkt osv. Det enda hon inte gör är att äta på dagis.
Vad ska jag göra ? Känns verkligen som att hon är sur på mig för att jag lämnar iväg henne. Hon säger hela tiden när vi ät hemma "hejdå" , precis som att ska ni inte gå som ni brukar göra o lämna mig här bara... Eller nått :P känns hemskt när det känns som att något är fel :(