• lantisen02

Ivf privat- Göteborg-Skövde

Hejsan.

Vi håller på att kolla upp ivf privat i Göteborg. Vi bor i Skövde.

Min fråga är om någon som bor i Skövde har gjort ivf i Gbg och kunna gjort ultraljud och andra undersökningar i Skövde? Alltså om någon klinik har samarbetspartner i Skövde? Eller om ni har andra tips på bra kliniker i Gbg. Vi håller på med syskonförsök.... Går sådär????

• Svar på tråden Ivf privat- Göteborg-Skövde
  • miamarina84

Hej är oxå från Skövde ;) vi var på vårt första ivf möte i onsdags. Vi gjorde vår fertilitetsutredning privat hos urban i skövde. De sa även på sahlsgrenska att han kunde göra ett ultraljud i mån av tid o humör typ. Så chansen finns ;) fast helst vill de att du kommer ner o gör det så inget missas osv.

• rebeqqa

Ännu en Skövde tjej! Vi går också hos urban - just nu står vi i kö till IVF och har flera månader kvar. Som jag har förstått det kan Urban i mån av tid hjälpa till lite när IVF startats upp. Men han har mycket att göra så det är inget man ska räkna med till 100%

• miamarina84

På vårt första möte i juni på sahlsgrenska nämnde de detsamma. Att man skulle kunna göra vul hos urban. Men de bästa är att göra det på den kliniken man går på för att missa missförstånd osv. Jag valde att göra mitt vul på sahlsgrenska, ville inte riskera något :)

Svar på tråden Ivf privat- Göteborg-Skövde