Så jävla trött
Hjälp?
Är så fruktansvärt trött på min sambo..
Han kommer hem från jobbet, sätter sig vid datorn, sitter där tills han ska sova. Umgås inte med vår son.
Det blir helg, sätter sig framför datorn det första han gör när han vaknar, sitter där hela helgen om vi "olyckligtvis" inte ska på kalas eller dylikt.
När jag har jobbat natt på helgen och sover på dagen så vaknar man ofta och märker att vår son har tillbringat hela morgonen och eftermiddagen framför TV'n, för min sambo sitter vid datorn..
Vår son gör tappra försök att prata med pappa hela tiden men får inga riktiga svar för han är inne i datorn..
Alltså vafan? Jag säger alltid att det är jobbigt och att vi känner oss bortprioriterade men vad hjälper det? Han säger alltid att "jag säger aldrig att du inte får göra saker som du tycker är kul". Men saken är att han vår visst spela om han vill, men alltid?
Men jag är ju alltid med vår son? Åker alltid hem till mina föräldrar för vi ska hitta på nåt kul? För det finns fan ingen annan som vill vara med, för han vill hellre spela datorspel..
Hjälp?