• HarBarnetFeber

Hur skulle du ta en sån här kommentar?

Hur skulle du, kvinna, reagera om din manliga chef sade till dig att din rumpa är som gjord för analsex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur skulle du ta en sån här kommentar?
  • Minimalen

Hade också anmält snuskgubben. Även till hans fru. Men nu har jag ju som tur är en kvinnlig chef.

• Aniiee

Jag hade tagit det som en komplimang. Och sedan hade jag pratat med hans chef (om han hade någon), facket och ev polisen..... Lite jävla styr får man faktiskt ha på sig på jobbet och gentemot sina anställda.

Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Mika86

Bara antagit att han hade en hjärnblödning eller nåt annat stort fel i huvudet

• Speakers Corner

Jag kan bara instämma i kören, all the above, säger man något sånt så är det något som är allvarligt fel på honom. 

• elyse

Jag hade genast ringt facket och sedan gjort en polisanmälan.

• äldreochklokare

är du dum eller TS ? packad? 

• katastrof01
    Enmerina skrev 2016-03-20 22:08:58 följande:

Hade sagt "tack detsamma" och sedan övervägt ett annat jobb.

:D så bra!
  • Mandel

Beror så klart på omständigheterna.

Vad för typ av relation vi har för övrigt, vilken jargong som han och jag har, vid vilket tillfälle han sa det osv.

Har vi en strikt relation hade jag nog blivit helt paff och förmodligen inte funnit mig alls. Oavsett när det sas.
    Om det skulle upprepas skulle jag säga ifrån direkt till honom.

Har vi en informell relation så har förmodligen "dumma" kommentarer haglat tidigare så då hade jag snabbt funnit mig och svarat något nedlåtande om att hans lilla ändå inte skulle reda ut det eller liknande.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • CarinaL26

Anmält till chefens chef, facket samt polisen.

Samt gjort mitt bästa att behärska mig för att inte köra upp knät i skrevet på honom.

• Lilje

Beror ju helt på. Jag har fått den kommentaren av en chef, men det var undertiden vi faktisk hade analsex, så då var det ju ok, och även lite förväntad. Hade min nuvarande sagt det hade det nog blivit lite konstig stämning.

• Påven Johanna

Hur kan en stjärt se ut att vara gjord för analsex? Sitter ändtarmsöppningen utanpå på något sätt för att underlätta genomförandet eller vad avses? 

Att ett bäcken kan se ut att vara gjort för att föda barn brukar ju bero på bredden på detsamma och på att den som säger det då lättare tycker sig kunna visualisera att ett barn skulle kunna komma ut genom det.

Jag hade också anmält kommentaren, men jag kan inte föreställa mig att någon någonsin skulle komma på tanken att säga något i den stilen till en anställd.

Svar på tråden Hur skulle du ta en sån här kommentar?