• seriöstt

Vafan ska jag göra

. Mina föräldrar accepterar ej min läggning och därmed heller inte tjejen jag är förlovad med. Jag förstår att dem upplever en chock och tror det är en fas. Förstår att deras kärlek aldrig kommer försvinna gentemot mig men jag är rädd att ju längre tiden går desto svårare blir det för mig o presentera henne för dem öga mot öga. Dem ber mig alltid komma hem till dem själv utan min partner och så har det varit nu sen dem fick reda på det. Jag och min tjej bråkar varje gång om detta och kag förstår henne samtidigt som jag förstår att det tar tid för min Fanilj med . Är rädd att den dagen ja tar hem henne till dem att de får en chock till och bearbetningen tar ännu fler år. Finna så mycke bakom detta dem har gjort mig så illa men ändå har ja skuldkänslor och tror att allt ja gör för dem ska ändra deras syn o att de en dag ska bjuda hem min tjej till dem men den dagen konmer aldrig känns det som. Det här har gjort så att jag tar mer o mer avstånd från min familj och det gör så fruktansvärt ont i mig.tack för ni lyssnar

• Svar på tråden Vafan ska jag göra
  • Anonym (BrittaBerit)

Du får prata med dem igen och förklara "detta är den jag är" jag är förlovad med XX Och vi älskar varandra och vill leva tillsammans i resten av våra liv. Berätta att du blir sårad och måste ta avstånd från dem om de inte kan acceptera din tjej.

Svar på tråden Vafan ska jag göra