hjälp att övertyga vårdpersonal ta bort födelsemärke!
Hej,
Jag har bokat tid på VC på måndag nästa vecka och hoppas verkligen att få ta bort ett födelsemärke på smalbenet som jag avskyr. Har kollat upp den tidigare och man har sagt att den inte är farlig. Problemet är att jag aldrig går i shorts på sommaren eller vågar visa mig naken inför någon (jag vet hur töntig jag är).
Pratade imorse när jag bokade tid på VC med min husläkare som jag innan inte haft. Kunde höra på hennes röst att hon va rena kärringen.... :( känner mig jätterolig nu att hon ska köra över mig totalt och vägra ta bort mitt födelsemärke.
Har ni några tips på hur jag kan övertyga henne om att det ska tas bort? Någon som varit med om liknande situation?
Har faktiskt för 2 veckor sen försökt skära bort det med kniv/ rakblad men klarade inte. Jag vet att om inte kärringen tar bort det kommer jag nog göra det själv... :(
Hoppas ju på att dom ska ta bort det helst!
Har ibland funderat på om jag ska klia lite på det så det blir en sårskorpa så kanske det övertygar kärringen att ta bort det?
Vad tror ni? Hjälp mig?!
(Jag vet att jag är extremt töntig som gör sådant liv för detta men såhär har det varit ända sedan jag var liten, är riktigt tråkigt att inte känna sig bekväm att gå i shorts på sommaren och njuta eller att våga träffa någon och klä av sig)