• Blue113

Blödning i 14+6, någon?

Hej,

Imorse när jag var på toan så kom det lite blod, dock inte färskt men en liten blodklump kom också. Som när man har mens:s har inte ont bara jätte orolig nu.

Varit i kontakt med min bm som ska återkomma så fort hon kan.

Aldrig blött förut inte under min andra graviditet heller. Där av min oro. Är i 14+6

• Svar på tråden Blödning i 14+6, någon?
  • micjos

Jag har fått liknande några ggr under denna och blir jätte nojjig varje gång. Har ul om 2veckor så är orolig för tråkigt resultat. Har inte blödit med mina andra heller. Har läst att det är vanligt fram till v.16.

• Mingus mamma

Hej.

Min första blödning kom i v 6 kom ganska mycket färskt blod. Fick inte något direkt svar varför jag blödde läkaren sa bara att jag hade blödning runt fostret och fostret komma tillbaka om 2 veckor och se så fostret klarade sig och det gjorde lillen ????

Sen kom nästa blödning när jag var i v 14 då kom det ganska mycket blod och hade ont i mage och rygg trodde att det var kört denna gången för det kom en blod klump, men det var det inte ???? det visade att min moderkaka ligger långt ner det var därför det kom en blödning.

Hade blödning i 6 dagar innan det slutade så vågade knappt röra mig :/

Jag har aldrig tidigare haft blödningar under mina 2 tidigare graviditeter så blev väldigt rädd. Nu är jag i v 19 och ska på ultraljud den 22 mars så hoppas att moderkakan har flyttat upp sig.

Lycka till och hoppas att det går bra för er ????

Svar på tråden Blödning i 14+6, någon?