• Anonym (knäckt tjej)

hur går man vidare?

Hej alla därute!
    Jag är en tjej på 20 år som nyss avslutat en1-års relation med min sambo.
    Förra veckan så hamnade jag och mitt x i bråk och han tog upp en planka och slog mig, sparkade sedan på mig när jag låg ner så slutade med att jag hann in till toaletten och låste om mig. Han sparkade ett hål i dörren men jag skrek att jag skulle ringa polisen så stack han.
    Fick sedan ett sms senare på kvällen av hans mamma där hon berättade att hon har vid ett tillfälle gått inpå honom och min egen mamma..
    Och hon hade inte hjärta att hålla det inom sig längre utan var tvungen att berätta. Konfronterade då min mamma som nekar det fullständigt, men tyvärr så finns det mycket som talar för att det stämmer.
    Mitt x har jag absolut ingen kontakt med och kommer aldrig ha det heller och min mamma pratar jag inte med för har en stark magkänsla av att det stämmer.
    Jsg vet inte vad och hur jag skagöra,mår inte bra. Verkligen inte, finns mycket mer till denna historian men vill inte tråka ut er.. Om bara någon vet hur man kommer vidare i livet eller om det ens går. Kanske någon som varit med om liknande?..
    Jag älskar min mamma över allt annat och vi har alltid varit nära men på sista tiden har hon ändrats och har fått veta att hon även tar tjack ibland + piller..
    Kände att jag var tvungen att skriva av mig bara...

• Svar på tråden hur går man vidare?
  • Anonym (Fattar noll)
    Anonym (knäckt tjej) skrev 2016-03-16 23:03:47 följande:
    Fick sedan ett sms senare på kvällen av hans mamma där hon berättade att hon har vid ett tillfälle gått inpå honom och min egen mamma..
    Vad sjutton betyder detta?
  • Anonym (suck)

Jag tror jag ska sluta läsa på detta forum. Man baxnar när man ser hur människor  kan bete sig mot varandra. Sorgligt..

• Anonym (knäckt tjej)

Hon gick in på dem när dem hade sex.
    Min mamma förnekar det och säger hon ljuger, men det var detaljerat det hon berättade..

• Anonym (suck)
    Anonym (knäckt tjej) skrev 2016-03-17 14:23:58 följande:

Hon gick in på dem när dem hade sex.
    Min mamma förnekar det och säger hon ljuger, men det var detaljerat det hon berättade..

Den mamman hade då inte jag haft någon kontakt med i resten av mitt liv.
    stackars ert barn. pappa är tillsammans med mormor och knarkar.

usch! Stackars dig!
Svar på tråden hur går man vidare?