• Anonym (Ledsen och arg)

missfall 2 st på 5 månader....

Nu är jag bara arg och jävligt ledsen.... Fick missfall i början på nov.... Och idag va vi på UL och fostret dött i v 8! Vi va och såg hjärtljud i v 7 och i v 8.
    Jag vet att många fått flera missfall än detta. Men det känns så jävla orättvist, vad har jag gjort för att förtjäna detta?
    Visst jag är 38.... Men va fan?

Hur orkar man gå igenom detta fler ggr. Är det ett tecken på att vi inte ska ha fler barn? Eller att om vi försöker fler ggr så blir det ett sjukt barn?

Ska in till KK imorgon och få tablett som startar så missfall börjar eller va det heter.

FAN va orättvist allt känns just nu.
    Känner mig arg förbannad och jävligt ledsen???? och orättvist behandlad av livet.
    Sen tittar jag på min underbara son som är 5 och känner mig jävligt otacksam och ego...

• Svar på tråden missfall 2 st på 5 månader....
  • Anonym (Göfödäaäalrlrldldldd)

Har varit i samma sits som dig fast då var jag 27 år och inga barn sedan innan. Sen tredje graviditeten gick vägen.
    En tröst för mig då är var att man utreds efter 3 missfall på raken. Så jag visste att om det inte blev tredje gången gillt så skulle mina mf ändå utredas och tas på allvar.

Svar på tråden missfall 2 st på 5 månader....