Inget sex längre
Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 5 år. Vi har alltid haft väldigt mycket sex men dom senaste 6 månaderna har de bara blivit några enstaka tillfällen.
Vad ska jag göra? Blir ju helt galen på detta
Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 5 år. Vi har alltid haft väldigt mycket sex men dom senaste 6 månaderna har de bara blivit några enstaka tillfällen.
Vad ska jag göra? Blir ju helt galen på detta
Har du pratat med din sambo och frågat varför...? Det är du måste börja. Vänta inte, en sån här sak blir inte enklare att reda ut längre fram.
Har du pratat med din sambo och frågat varför...? Det är du måste börja. Vänta inte, en sån här sak blir inte enklare att reda ut längre fram.
Så efter fyra år har hon plötsligt ingen sexlust längre? Ni måste ju prata mer om det här!
Hon kanske tröttnade på ett sex, det var kanske inte så bra för henne.
Det är inte den första tråden som tar upp detta ämne. Det verkar vara det är. Inget att göra något åt, prata fram lust lär ju inte funka.
Kan det vara så att hon bara ställt upp på sex tidigare och nu när hon har dig "fast" så känner hon att hon inte behöver ställa upp på sex längre?
Kan känna igen mig lite i din tjej, för mig är sex lite ett nödvändigt ont, iaf i början av förhållandet om man vill ha en partner, vilket de flesta vill.