Fritt fram att ligga?
Okej. Jag och en kille har vart tillsammans i 2 år, han har startat eget, jobbar dygnets alla timmar och jag försöker stötta men det går inte. Lång historia kort får jag alltid höra att jag bara gnäller och hindrar han från att leva sin dröm. Jag har kontrat med att jag också har en dröm och det är inte att ha någon som knappt är hemma, aldrig vill ha sex pga utmattning och inte vill planers en framtid med hus, barn, Volvo osv.. För det är MIN dröm. Han sa då: okej, vill du ses igen kan du väl höra av dig annars ha det gött.. Jag tänker inte låta dig förstöra mina drömmar så passar det inte så får du hitta någon annan..
Så, är det fritt fram för mig att börja leva mitt liv igen och ligga med vem jag vill i väntan på mr right? Jag tog det som att han ville inte ses mer och vi har inte haft sex på 2 månader trots att jag tagit initiativ. (Sexiga sådana också..) och då har det vart samma ställning, 2 minuter.. Så ja, vad säger ni experterna? Han kommer säkert se det som otrohet om han får reda på det, så vad säger ni?