• Anonym (Förvirrad)

Rätt att känna mig sviken?

Vi har sex max en gång i månaden, han har ingen lust. Han frågar mig om vi ska duscha tillsammans när barnen lagt sig. Jag sitter på möte från datorn. Han duschar med sin dotter ist. Jag känner mig ledsen, besviken... Överdriver jag bara det hela? Jag blir ledsen att duschade henne, hon är sex år går före mig och oss som par.. Jag vet inte, ville bara skriva av mig.

Han är även väldigt orättvis mot mina barn och alltid gullar o tycker synd om sin dotter... Börjar väl bli less på detta.

• Svar på tråden Rätt att känna mig sviken?
  • Anonym (X)

Varför utgår du från att han duschade med henne istället för för med dig och inte att han duschade med henne också?

• Anonym (m)

ja du överdriver. Men jag förstår det beror på att du inte är nöjd med hur ni har det i övrigt, det handlar inte om själva duschen

• Anonym (Förvirrad)

Nej precis. Annars hade det ju inte spelat någon roll... Känslorna är lite ur spel ang just samlivet. Är väl blandat med besvikelse att man inte fick nått igen, han inte bryr sig och vi blir mer och mer bara kompisar..

Känner mig utanför, otillräcklig och åsidosatt.

• Anonym (Förvirrad)

Haha japp önskar jag kunde göra det :)

• Anonym (--)

Hur länge har ni varit tillsammans? Med tanke på att hans dotter är 6 år så kan ni knappast varit tillsammans i över 20 år, alltså betyder sex en gång i månaden att det är extremt sällan. Känns ju som att han inte är speciellt intresserad av dig som kvinna längre, mest att det är bekvämt att leva med någon.

• Anonym (P)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2016-03-08 20:39:01 följande:

Vi har sex max en gång i månaden, han har ingen lust. Han frågar mig om vi ska duscha tillsammans när barnen lagt sig. Jag sitter på möte från datorn. Han duschar med sin dotter ist. Jag känner mig ledsen, besviken... Överdriver jag bara det hela? Jag blir ledsen att duschade henne, hon är sex år går före mig och oss som par.. Jag vet inte, ville bara skriva av mig.

Han är även väldigt orättvis mot mina barn och alltid gullar o tycker synd om sin dotter... Börjar väl bli less på detta.

Vad svarade du honom när han frågade om ni skulle duscha? Var det : hmmmm jag är lite upptagen.....   Eller sa du: Gärna, är färdig om en timme!
    För han kom med ett förslag och får han ett vagt svar så kan han göra som han vill, då lät du nog inte så intresserad och då passade han på att duscha när du ändå var upptagen. Svarade du klart jakande och han sedan gjorde något helt annat än ni kommit överens om hade jag ifrågasatt och blivit irriterad, varför fråga om du inte bryr dig om mitt svar.
Svar på tråden Rätt att känna mig sviken?