• dansbandskent

Ögonbryn

Tjena! 
    Jag färgade mina ögonbryn från mörkblonda till svarta häromdagen.
    Jag undrar om det finns någon smart lösning till att få tillbaka sin normala färg eller om jag helt enkelt ska raka av dom och låta dom växa ut igen. Och isåfall hur lång tid det tar att få tillbaka sin normala längd

• Svar på tråden Ögonbryn
  • Lina Johnsson

hej , för det första det är mycket snyggare med killar som har mörkaögonbryn så varför vill du ha tillbaka din ursprungsfärg? Och varför färga de från första början om du inte vill ha svarta? 
    Kram

• pärahmedsson

Hej. Jag heter Anders Svensson och är biologiker på Almgrensharvard (almgrensharvard.se/) och jag skulle säga att det tar ungefär 6-7 dagar för att få tillbaka din normala längd. Mvh

• Malin144

Varför färgar du ens dina ögonbryn svarta om du inte vill ha svarta? Man up för fan och rocka dina nya ögonbryn!!

mvh

• Magnus Klason

Raka inte av ögonbrynen, gör du detta kan det uppstå komplikationer med dina ögonbryn i framtiden. De kan trilla av vid minsta beröring. 
    // Magnus Klason från hår och hud kliniken i södra stockholm

• Venne

Jag hade inte rakat av dem, det tar tid för dem att växa ut! Sen vet jag inte hur permanent färg du använt, me. Du kan ju testa att schamponera dem en gång om dagen. Om du klipper dem lite kortare kanske färgen inte blir lika markant svart.

• Venne

Du skulle kunna ringa en frisör och fråga ifall de kan avfärga.

Svar på tråden Ögonbryn