• Sophia32

Barnet 4 mån. Blöder fortf.

Hej. Min son är 4 månader. Efter fl blödde jag i 8 veckor + 5 dagar. Sedan tog det slut och efter ca 2 veckor fick jag min första mens efter fl.

(Tror att det var mensen min mens har alltid varit oregelbunden, men har alltid varat 4 dagar.) "Mensen" varade ca 7 dagar. Sen tog det slut och igen efter 2 veckor började jag blöda igen och det har fortsatt så nu I ca 4-6 veckor. Vad kan denna blödning berå på? Har tänkt på att boka efterkontroll som jag aldrig fick efter fl. (Pga. Att det var frivilligt om man ville gå på efterkontroll, och jag var så trött mm efter fl och orkade inte bry mig ) men nu så är jag jätte orolig. Nån med sama situation elr nån som vet? Tack Sam för svar!@

• Svar på tråden Barnet 4 mån. Blöder fortf.
  • Lundkvistanna1991

Hej, jag blödde med länge efter förlossningen.. Jag kommer inte ihåg men ca

2 veckor efter förlossning fick jag en "stört" blödning så fick åka in till akuten å det visade sig att jag hade kvar lite av moderkakan så gyn fick ut det iaf å det blev bättre men blödde endå länge. Jag rekomenderar dig att du ska gå på efterkontroll så ser dom att allt står rätt till där nere. Min mens har med alltid vart lite oregelbunden å min dotter är född i december o min mens kom tillbaka i juni.

Svar på tråden Barnet 4 mån. Blöder fortf.