• sitra

slempropp

ursäkta för mycket info o äckelvarning!
    Igår började jag få onda sammandragningar och slemmiga gula flytningar..de onda SD slutade mmot kvällen. Idag fortsatte slemmiga flytningarna ( de blev senare mot dagen röda och nu börjar röda avta och en genomskinlig nyans börjar synas...kan det vara slemproppen? hade föreställt mig den som en enda slemmig sak som endast kommer en gång, nu kommer ju flytningarna/ev slempropp varje  gång jag går på toa.. Det slemmiga påminner mycket om flytningarna man har vid mens. I samband med allt detta har jag haft onda SD hela kvällen..
    ni som fött barn tidigare; när åkte ni in? (tiden mellan värkarna och hur länge varade en värk ungefär? )

• Svar på tråden slempropp
  • Skånetjej01

Jag åkte in när jag hade 5 min mellan varje värk, de varade i ungefär 1-1,5 min och gjorde mer ont än vad de gjorde dagen innan. Dagen innan jade jag också Sd men de varade bara i ca 45 SEK.

• sitra

Ok,så pass långa värkar! Mina var 35-40 med 5 min emellan tidigare ikväll men nu är det väldigt oregelbundna o korta...trodde det skullegå åt motsatt håll! Gjorde de långa sd mycket ondare eller lika ont bara längre?

• Skånetjej01

Jag tyckte att de gjorde ondare, kvällen innan gjorde de inte ont alls och slutade även efter ett antal timmar.

• sitra

Tack för svaret, då hqr jag långt kvar innan jag kan åka in...35 sek och ca 5 min emellan..men otroligt ont gör det.!

• sitra

Gav upp och åkte in vid 06-07 igår det visade sig då att jag hade öppnat mig 7 cm och klockan 14 födde jag

• sitra

Tack :) Nej det gjorde ju inte det, fast det kändes som en evighet att föda!

Svar på tråden slempropp