• plugghästen:P

Hjälp, jag vet inte hur jag ska göra

Hej!

Jag är en 17 åring som behöver lite hjälp angående en kille. Det började med att vi skrev på en app, som jag skrev med olika personer för att skoja runt lite Jag hittade en kille som bor i Stockholm, och jag skrev. Eftersom jag var så pass oseriös av mig så skojade jag bara med honom, men nu när vi skrivit i ca 2v idag så behöver jag lite hjälp.

Han är i samma ålder, rolig jugge som spenderar lite mindre tid på sociala medier då han pluggar mycket. Han visar sig lite intresserad då han skrivit först vissa gånger. Men när vi väl skriver så går det segt, just för att jag inte vet vad vi ska prata om. Vad kan man prata om med en kille? Hur får man en kille att öppna upp sig? Vad för ämne kan man prata om som man kan '' fördjupa sig i? ''. Vi tänkte träffas i somras utomlands eftersom vi ska till samma ställe, samma veckor.

Vad kan man prata om? Hur ska man kunna lära känna varandra utan att vara jobbig eller  för på? Jag är intresserad, jag vill att han också ska inse det, hur gör man? Vad bör man tänka på? hjääälp!!!!Tyst

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-03-06 19:10
    OBS VI BOR LÅNGT IFRÅN VARANDRA TYP 3H

• Svar på tråden Hjälp, jag vet inte hur jag ska göra
  • Lilla Gs mamma

Du är ju genuint intresserad och det är väl inte fel att visa det? Vad vill du veta om honom? Vad är viktigt att veta om en person man är intresserad av? Vad dom får honom glsd? Ledsen? Vad han vill med sitt liv? Framtidsdrömmar, förhoppningar, farhågor... Vad är han rädd för/stolt över...

Genom att fråga tror jag han förstår att du är intresserad.

Svar på tråden Hjälp, jag vet inte hur jag ska göra