• Anonym (Jobbigt)

Jobbigt att Sverige inte ska ha en kung när det bara föds en massa prinsessor

Mjag tycker det är jävligt tråkigt att Sverige inte ska ha en kung efter att prinsessan vicktoria ska ta över tronen och bli drottning. Inte nog med det....vi kommer inte ens ha en kung när estelle gifter sig. Utan nu ska Sverige gå runt och ha en drottning men ingen kung på över 100 år. Och vem vet...kanske får estelle en dotter också som förstfödd. Jobbigt.

Borde vara så att söner alltid ärver tronen. Det känns så fattigt att Sverige ska vara kungalösa så länge

• Svar på tråden Jobbigt att Sverige inte ska ha en kung när det bara föds en massa prinsessor
  • FuckGoggleAskMe
    Anonym (Jobbigt) skrev 2016-03-04 20:56:22 följande:
    Mjag tycker det är jävligt tråkigt att Sverige inte ska ha en kung efter att prinsessan vicktoria ska ta över tronen och bli drottning. Inte nog med det....vi kommer inte ens ha en kung när estelle gifter sig. Utan nu ska Sverige gå runt och ha en drottning men ingen kung på över 100 år. Och vem vet...kanske får estelle en dotter också som förstfödd. Jobbigt. Borde vara så att söner alltid ärver tronen. Det känns så fattigt att Sverige ska vara kungalösa så länge

Absolut, så vansinnigt tragiskt! Jag har gråtit många nätter över detta!! Fattigt, precis, Sverige kommer att bli hånat i framtidens historieböcker. Detta är mitt största problem här i livet! Överväger att hänga mig pga detta, precis som resten av släkten. Jag skäms något så otroligt för detta, tror jag går och skjuter mig nu!
  • Bibbidi

Aaaaw stackars liten. Måste kännas riktigt jobbigt för dig. =( Du får ta och boka tid hos en kurator så du får prata av dig lite.

Kunde du inte hittat på en bättre tråd?

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Tecum

Ja, bedrövligt att feminismen nästlat sig in i Sveriges kungahus och rentav påverkat Daniels spermier... Minns när Sverige senast hade en drottning som regent, Kristina på 1600-talet. Hur bra var det, hon var inte vuxen uppgiften utan smet iväg och konverterade till katolicismen. En man tog över och spöade upp danskjävlarna så pass att vi fick Skåne, Blekinge och Halland!
    När ska Vickan gå över till islam och fly till Mecka...?

• PH76

Jag tror att Victoria kommer att bli en fantastisk drottning, hon är väldigt varm, trevlig och bildad, dessutom så håller en väldigt hög nivå i media tycker jag.

Daniel har inte fått samma träning som hon men jag tycker att han gör ett bra arbete.

• Grus grus

Estelle kanske inte vill bli drottning? Då blir det kung Oscar.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden Jobbigt att Sverige inte ska ha en kung när det bara föds en massa prinsessor