• stipe

Ventilation och stöd!! Vi som försöker men inte lyckas.

Hej!

Som rubriken lyder, man försöker och försöker nen det lyckas aldrig. Det är både psykiskt och fysiskt påverkande.. man går och hoppas, inbillar sig att kroppen förändras pga en graviditet. Men varje mens, blir man så ledsen, besviken och arg. Nästintill irriterad..

Vi har försökt nu sedan slutet av juli. Prickat in vid ägglossning 3 gånger har jag räknat ut. INGET händer. Dock så fick jag (tror vi) ett tidigt missfall i v4.. aldrig haft sådan sen, fruktansvärd mensvärk, riklig och klumpigt...

Vi har försökt allt. Ändra kost, tillskott, knep ja u name it..

Nu hjälper vi att stötta och lägga till knep för att lyckas!

• Svar på tråden Ventilation och stöd!! Vi som försöker men inte lyckas.
  • vemorkarvänta
    stipe skrev 2016-03-02 20:00:39 följande:

Hej!

Som rubriken lyder, man försöker och försöker nen det lyckas aldrig. Det är både psykiskt och fysiskt påverkande.. man går och hoppas, inbillar sig att kroppen förändras pga en graviditet. Men varje mens, blir man så ledsen, besviken och arg. Nästintill irriterad..

Vi har försökt nu sedan slutet av juli. Prickat in vid ägglossning 3 gånger har jag räknat ut. INGET händer. Dock så fick jag (tror vi) ett tidigt missfall i v4.. aldrig haft sådan sen, fruktansvärd mensvärk, riklig och klumpigt...

Vi har försökt allt. Ändra kost, tillskott, knep ja u name it..

Nu hjälper vi att stötta och lägga till knep för att lyckas!

Jag och min sambo har försökt i 1.5 år, och blivit mer och mer deppiga för varje nederlag. Vi trodde inte det skulle bli något denna månad heller, men så blev det ett plus ut ur det blå igår efter en HSS spolning! Jag skulle så gärna vilja veta om det var spolningen som hade effekt eller inte. Jag inbillar mig ju det, men det kommer jag aldrig få veta antar jag.

Svar på tråden Ventilation och stöd!! Vi som försöker men inte lyckas.