etiketter
Hej, kanske vet någon hur man kan göra små etiketter med bara text (översättning av ingredienser,användning,beskrivning) och klistra på produkter (kosmetik)? På ett lite proffsigt men prisvärt sätt? Tacksam för svar!
Hej, kanske vet någon hur man kan göra små etiketter med bara text (översättning av ingredienser,användning,beskrivning) och klistra på produkter (kosmetik)? På ett lite proffsigt men prisvärt sätt? Tacksam för svar!
Köp etikettpapper till skrivaren bara? Och använd etikett-läget i word för att skriva listorna snyggt.
Mina föräldrar brukar (brukade?) beställa adressetiketter för brev från Lundaproduktioner etiketter.com
Jag vet att det företaget även kan fixa andra typer av ettiketter med valfri text. Pålitligt företag va jag förstått.
Om du ska göra många etiketter och fortsätta med det ett tag fram över så kan en etikettskrivare vara intressant. Den kostar väl runt 1000 kr och sen tillkommer etiketterna, men de använder inget bläck, är blixtsnabba och kan skära etiketterna själv. Så gör en kalkyl över kostnaden mellan det och att köra med etikettpapper och Word eller annat program.