Syskon
Hej vad tycker ni om att jag skaffa syskon barn till våran ängel barn? Förlorat han den 14 Januari kram
Hej vad tycker ni om att jag skaffa syskon barn till våran ängel barn? Förlorat han den 14 Januari kram
Jag tycker absolut ingenting om det. Tycker du att det känns bra så kör hårt!
Känner jag redo för barn men tänkte innan nyåret är det förtidig eller vad tycker ni vill har älig svar?
Känner jag redo för barn men tänkte innan nyåret är det förtidig eller vad tycker ni vill har älig svar?
Försöka går alltid, sen vet man aldrig om eller när det går så börja direkt ni. Hoppas det går hela vägen nästa gång!
Jag hoppas det kommer går bra för mig och min man våran söta lilla son Emil han har sjuk därför vi hade han bara två månad i sjukhuset på öpsala jag var bara veckan 23 fick han den 8 november föra året varför ska vara orättvist varför får vi inte tillbaka våran ängel ???? Emil han var en liten söt grabb jag är stolt vara mamma men fick inte öppleva så två månad gick fort har ju minne Av han han var våran ängel bästa det var när han var närheten av oss jag saknar jätte mycket vill berätta hur jag känner och min sorg efter han våran kärlek till han synd han inte fick leva sitt liv kram