• ulfina

Foto - kan man klaga hos frisören???

Hej, är det omöjligt att som mörkt råttfärgat här, som börjar få en del grå hårstrån i, att få ljusa askiga slingor? Betalat 2400 för slingor i asknyans. Jag såg att det blev orange efter hennes folieslingor, så hon hällde fort i en nyansering i ask. Jag tyckte det såg ok ut då, hon sa att det var ljuset inne hos dom...Men fan va orange det är!! Gick tillbaka efter 2 veckor och då sa frisören att det kan bero på hormoner att det blev så. Så fick jag köpa en inpackningsbomb wella i pärlgrå nyans. För 200 spänn till. Fortfarande mer och mer orange för varje tvätt. 
    Första bilden är jag. Understa bilden är hur jag ville ha det. 

• Svar på tråden Foto - kan man klaga hos frisören???
  • Anonym (A)

Jag har själv hår som blir guldigt/gult efter ganska kort tid efter frisörbesöket (slingar alltid håret typ som din understa bild), tycker dock det är märkligt att det inte syns ett uns av ask i ditt hår.

Jag har fått förklarat för mig att mitt hår reagerar med något i luften ute, vetefan vad... Så det är därför den kalla nyansen fort försvinner.

Har också köpt till en sån där inpackningsbomb nångång men det gjorde inte ett smack för mitt hår utan det enda som funkar är ett silverschampoo.

Tycker dock du ska gå tillbaka till din frisör och säga att du är missnöjd, visa bilderna du lade upp här så får hon själv se att du inte är i närheten av askblond nu.

Svar på tråden Foto - kan man klaga hos frisören???