• mortalis

Kommer jag klara drog testet tror ni?

Jag fick ta drogtest nu i Fredags, urin prov, jag röker inte cannabis egentligen men ville testa så köpte hem 5g när jag var stupfull den 9 jan, jag rökte upp kanske 2 g o spolade ner resten i toan, sen så en vecka senare typ, 15-17 jan så hade jag visst lite cannabis i jackan lol som jag hade glömt slänga så gjorde en joint av de med o rökte.
    Så vad tror ni? kommer det synas i mitt utrin runt 6 veckor efteråt? 
    Nu snackar vi inte dagligt bruk osv och har inte hållit på med det innan detta.

• Svar på tråden Kommer jag klara drog testet tror ni?
  • klyban

Nä, mycket osannolikt.
    Men drick lite extra vatten om du är orolig.

• mortalis

Har du nån erfarenhet eller trollar du ? jag de jag frådat innan säger att ja klarar mig, eftersom jag bara använt det sporadiskt, o ska synas runt 1-2 veckor i urin då

• klyban
    mortalis skrev 2016-02-28 14:39:01 följande:
    Har du nån erfarenhet eller trollar du ? jag de jag frådat innan säger att ja klarar mig, eftersom jag bara använt det sporadiskt, o ska synas runt 1-2 veckor i urin då

= Mycket osannolikt.
    Och är du orolig, så drick lite extra vatten.
    Sen varför startar du en tråd om nått du redan har svaret på?

Sen säger Rättsmedicinalverket att i blod syns det ~8-10h efter intag.
    Och i urin 2-7 dagar efter ett tillfälle.

• Anonym (En som vet)

Av egna erfarenheter kan jag säga att du kommer klara dig fin fint!
    Rökte varje dag i typ 6 månader och fick pissa , det tog mig 4-5 veckor att bli ren

• Anonym (runkaren)

citron hjälper

• klyban
    Anonym (runkaren) skrev 2016-03-16 14:29:20 följande:
    citron hjälper

Jaså?

Låter som du har blandat ihop detta med att kissa mycket och sa ett par C-vitamninbrus för att få upp färgen på urinen igen.

• Anonym (runkaren)

klyban citron gör det netalt fråga droghandlare

• klyban
    Anonym (runkaren) skrev 2016-03-16 18:12:06 följande:
    klyban citron gör det netalt fråga droghandlare

Citron är en syra, och kan bara göra basiska droger att gå mot det neutrala, det förstör inte strukturen på drogen.
    Sen hur inbillar du dig denna syra ska klara sig igenom kroppens metabolisering, och neutralisera urinet ifrån metaboliter?

Låter som du gått på en skröna, samma som att stoppa droger i kaffe, så ska hunden inte känna att det finns droger i burken.
    Lika tokigt påstående.

• Anonym (runkaren)

kan vara skröna kanske

Svar på tråden Kommer jag klara drog testet tror ni?