• Sociologi101

Ni som är kritiska mot feminism, vill ni ställa upp på en online - intervju?

God dag!

Jag är studerande på Örebro Universitet och är igång med att skriva min magisteruppsats inom sociologi. Uppsatsen är centrerad kring motstånd mot feminism och hur feminismen uppfattas av de som är kritiska till den.

Nu söker jag respondenter som kan ställa upp på att låta sig intervjuas över nätet. Deltagaren kommer att förbli helt anonym och intervjun görs i en privat textbaserad chatt utan krav på inloggning eller konto.

Det enda urvalskravet är att du som respondent är kritisk mot feminism och har postat inlägg här eller på andra forum/bloggar där du på något sätt uttrycker ditt avståndstagande. Det kan vara allt från enstaka kommentarer, ironiserande inlägg, bloggposter och så vidare.

Om det låter intressant så skicka ett PM, posta i tråden eller maila mig på JariHedlund@gmail.com så återkommer jag till er!

Er hjälp skulle vara av enorm betydelse!
    /Jari Hedlund

Svar på tråden Ni som är kritiska mot feminism, vill ni ställa upp på en online - intervju?