• bill bo bag

Varför ha barn,är ni simpletons?

Folk har skaffat barn sen urminnes tider. Kanske dags att göra något unikt med sitt liv istället era simpletons?

• Svar på tråden Varför ha barn,är ni simpletons?
  • bill bo bag

Förlorar man inte sin känsla av grund unikhet lite gran om man engagerar sig så mycket i folk eller? Plus så är det så vardagligt liksom. 

Skulle kunna försöka nå något bortom den här tillfälligheten som vi kallar livet.
    Sitt vid datorn & lev dig in i spel med magi och lyster samtidigt som man kallar sig själv för en gud lord?

• bill bo bag

Nej sir jag är inte hög. Jag är en Homo sapiens sapiens som existerar för att existera utan något objektivt syfte alls.

• Ego Lovers

Du kanske skulle fråga dina föräldrar varför de skaffade dig. Hade de inte gjort det så hade du sluppit ställa frågan. Nu ska du vara glad att de faktiskt skaffade barn annars hade du inte hittat hit

• bill bo bag

Men lol simpleton är det bara så långt du har tänkt? 
    Kommer du i håg när du var ett barn och du tänkte "varför existerar jag inom just den här varelsen & inte i någon annan eller på någon annan planet med liv, varför just den här?" Den här tillfälliga sammansättningen av 70% vatten och 30% jord skapades och nu måste jag leva som den här varelsen i det här livet i alla fall.

Vad finns att vara tacksam för egentligen? Jag tvingas leva det här livet utan att ha något säg om det hela alls, Ohh tack universum. Bara lol.

Svar på tråden Varför ha barn,är ni simpletons?