Tröttheten
Har 9,5 vecka kvar till beräknat BF. Men behöver tips ifrån er andra på hur jag motverka den här tröttheten jag har haft i ca 4 veckor. Min plan är att arbeta fram till BF, har inget tungt arbete utan har kontorsarbete men denna tröttheten tar kål på mig just nu och blodcirkulationen är inte den bästa heller eftersom fötter och händer domnar bort med jämna mellanrum. Jag har 40 minuter till arbetet, tyvärr inga möjligheter att pendla med kollektivtrafiken utan måste köra bil vilket resulterar i att jag får kämpa med att hålla mig vaken i bilen. Trodde att det var en liten fas precis som jag hade i början utav graviditeten, men detta håller i sig och jag blir bara tröttare och den här domnade känslan som enbart var på natten kommer även på dagtid nu. Enligt BM så var alla mina blodvärden bra och där syntes inget och fick förklaringen att detta var normalt på slutet. Men jag kan inte riktigt köpa att man ska vara så här trött så att man bara vill sova dygnet runt och känns konstigt att t.ex. ena foten plötsligt "somnar".