• Anonym (Korvmebrö)

Vad kan jag ha för läggning?

Jag har ingen erfarenhet över huvud taget med något av könen vad gäller saker som sex och hångel. Har heller aldrig varit tillsammans med någon. Däremot har stort sett alla mina "crushes" varit killar (jag är tjej), men jag drömmer jämt om kvinnokroppen och håller mig till flatkategorin när det kommer till "vuxenfilmer".

Det känns alltså som att jag primärt blir kär i killar, men tänd på tjejer. Vad gör det mig?

• Svar på tråden Vad kan jag ha för läggning?
  • Anonym (Korvmebrö)
    Snövits skrev 2016-02-17 21:40:13 följande:

Vad har det för betydelse? Måste du kalla det nånting??

Du blir kär/tänd på en vuxen människa.

Jo, förvisso, men jag känner att jag gärna vill ha det "svart på vitt".
  • Anonym (Tjej)

Jag skulle kalla dig hetero, om jag måste kategorisera.

Jag själv känner liknande: fysiska förhållanden enbart med män, endast verklig fysisk attraktion till män. Men kan se lesbisk porr och tända på det. Dock kan jag tända lika mycket på bögporr.

Jag bedömer helt enkelt utifrån den jag i verkligheten, dvs i samhället, rent fysiskt, skulle tänka mig att vara i ett förhållande med när jag kategoriserar min läggning. Och jag anser mig vara hetero.

Inte intresserad av att verkligen vara fysisk med en annan kvinna. Inte det minsta lockande att ha sex eller förhållande med en tjej.

Jag kan självklart titta på tjejer också, men det är inget JAG vill UTFÖRA. Därmed konstaterar jag att jag är hetero.

Svar på tråden Vad kan jag ha för läggning?