Vad är det som händer med mina ben?
För 1 år sedan blev jag förkyld, men den här gången hade jag ovanligt ont i ryggen (kom samtidigt som jag var förkyld) Tänkte inte så mycket på det utan var oftast i rörelse för hade ont oavsett om jag låg/satt/stod ja , så fort jag rörde mig. Smärtan jag hade i ryggen gick ner till mina lår, och jag kände mig "svag" i benen. Och på sidorna så fick jag typ bulor (???) Pga smärtan antar jag. Jag sökte inte hjälp. Intalade mig själv att det skulle gå över. Sökte såklart på nätet och kom fram till att det trots allt kansle är diskbråck då mycket stämde. Förkylningen gick över, smärtan jag hade i ryggen och låren gick över MEN sen dess har jag kännt i perioder att "svagheten" i mina ben har inte försvunnit, och jag har bara kännt av det mer och mer och på den sista tiden iaf nu under vintern är den där jämt! Jag kan gå, men känner att benen kommer vika sig när som helst, är så jävla rädd att det ska gå så långt att jag inte ens kan stå eller gå och typ bara ramla ihop. Det värsta är att jag fortfarande är ung!
Jag vet att de flesta kommer be mig gå till läkaren och kolla upp, men jag är så jävla rädd bara. Har varit rädd för sjukhus och sånt sen jag var ett barn och det sitter ju kvar.
Så finns det någon kunnig här? Har jag rätt att vara orolig eller är det ingen fara?
Kan tillägga att jag känner mig oftast trött, kan sova i timmar men när jag vaknar känns det som att jag inte sovit i en sekund? Alltså den där tröttheten. Och såklart är orken 0 men jag liksom tvingar mig att göra saker för jag har ändå inget problem i att utföra det jag ska göra, kan exempelvis ligga och sen tänka "ååååå fan måste jag städa nu? Orkar verkligen inte" och efter en stund när jag väl står upp och liksom "jobbar" så går det bra och känner inga konstigheter i kroppen alls.