• Helen3

Hur tidigt har ni fått ett pluss?

Hej på er!

Är lite fundersam på hur tidigt ni fått svaga plus? Hur tidigt kan/vågar man testa?

Med dottern fick jag ett starkt plus en dag innan bim men då var hon inte planerad utan "bara blev". Nu planerar vi nr 2 och hade äl igår. Haft sex fredag, söndag och igår så hoppas det tagit sig nu! Men är nyfiken på hur tidigt man kan testa :) har bim 23/2

• Svar på tråden Hur tidigt har ni fått ett pluss?
  • AnnaElin
    Helen3 skrev 2016-02-10 19:30:20 följande:

Hej på er!

Är lite fundersam på hur tidigt ni fått svaga plus? Hur tidigt kan/vågar man testa?

Med dottern fick jag ett starkt plus en dag innan bim men då var hon inte planerad utan "bara blev". Nu planerar vi nr 2 och hade äl igår. Haft sex fredag, söndag och igår så hoppas det tagit sig nu! Men är nyfiken på hur tidigt man kan testa :) har bim 23/2

Jag testade 4 dagar före mens med clearblue digitala, som säger att det visar korrekt för 60 % så pass långt innan. Mitt var negativt. Så testade jag när mensen var 2 dagar sen, positivt :)

Men minst 10 dagar efter ägglossning skulle jag nog gissa.
  • Helen3

Tack för era svar! Vet ju att test kan visa bim-4 men tänkte om någon lyckats få ett plus även innan det :)

• susannapanna

Äl+10 med första barnet (testade negativt på ÄL+9)

ÄL + 12 med andra barnet (första gången jag testade den cykeln)

• Helen3

Ok :) har 11 test så ska nog våga prova på äl +8 då jag fått så starka plus innan.

Tack för era svar!

Svar på tråden Hur tidigt har ni fått ett pluss?