• Jill25

Första natten med mardrömmar

Hej, jag vaknade inatt för första gången med häftiga mardrömmar. Jag drömde att jag hade fött 28 barn. Min sambo hade innan jag födde alla våra barn lämnat mig. Han kom sedan för att besöka mig, jag tyckte 28 barn var lite och ljög och sa att jag hade fött 40 stycken. Och lämnat bort varenda ett hade jag gjort. Han blev jättearg på mig och sa att ett endaste hade jag väl ändå kunnat behålla. Jag forslades senare iväg på en buss. På bussen befann sig min syster och hennes barn. Vi åkte över en bro och i byggnader nedanför kunde vi se att det var skottlossning. Då kommer det en person bak i bussen med en väska som jag direkt misstänkte fanns ett vapen i. Jag försökte sydda syrrans barn men vaknade med ryck jätteanfådd och började grina. Jag hann aldrig dö. 

Jag drömde en till dröm där mitt barn var en jätteapa som min sambo ville använda inom forskning. Det utspelar sig på ett flygplan. Jag började drömmen som mamma men avslutade med att apan och mamman kom undan. Jag och Sambon hoppar för att ta livet av oss, han tvingar mig. Jag vaknar när jag ser att jag seglar ner mot vattnet precis bredvid fångarna på fortet.Jag hann aldrig dö här heller.

Jag googlade mardrömmar och såg att gravid kom upp som ett förslag. Själv tänkte jag på nattskräck, det finns ju för barn. Kanske även för vuxna.

För flera veckor sedan sa jag till min sambo att det känns konstigt i magen. Vi försöker inte få barn. Men om det här hänt när kan det ha hänt började vi tänka... Han sa då, "du är gravid i typ dag 4 isåfall" och så skrattade vi lite och tänkte att det är inte möjligt. haha. 

Veckan efter spydde jag fem gånger på bara ett par dagar och hade ingen matlust. Och nu det här med mardrömmar. 

Min mens bör komma sön-mån. MEN KAN DET ENS HÄNDA SÅ HÄR MYCKET FÖRSTA VECKORNA? Jag blir helt knäpp. 

Kram på er hoppas någon kan relatera och hjälpa mig bli lite visare.

Svar på tråden Första natten med mardrömmar