• Jenyma

När fick ni ÄL efter p-pillerstopp?

Som rubriken lyder. Med första barnet hade vi inga piller, och det tog oss 6 månader att få ett plus, och vi var ihärdiga och hade koll på ÄL!

Nu har jag haft piller Qlaira emellan och precis slutat. Men jag fick ingen mens denna månaden alls så nu har jag ingen aning om vad som pågår.

Har fixat tester men vet ju inte alls när jag ska börja testa. Idag syntes ingenting i alla fall! Två veckor utan piller.

Erfarenheter? :)

• Svar på tråden När fick ni ÄL efter p-pillerstopp?
  • myrans

Jag slutade med cerazette den 25 dec, efter att ha ätit i ca 12 mån.

Ägglossningstestet var positivt den 11 jan, så hade ägglossning den 12 jan.

Blev gravid då :)

• Jenyma

Åh! Grattis! Hoppas jag också kommer igång så fort! Tog ett ÄL-test i morse men glömde läsa av det efter 10 min så det kanske låg lite längre, men då var det i alla fall ett svagt streck så det kanske är på gång! :D

• Jenyma

Åh! Grattis! Hoppas jag också kommer igång så fort! Tog ett ÄL-test i morse men glömde läsa av det efter 10 min så det kanske låg lite längre, men då var det i alla fall ett svagt streck så det kanske är på gång! :D

• monument87

Jag slutade med cileste kring 18 Mars, väntar på både ÄL och mens.. Frustrerande :/

• Jenyma
    monument87 skrev 2016-05-19 23:00:18 följande:

Jag slutade med cileste kring 18 Mars, väntar på både ÄL och mens.. Frustrerande :/

Hej!

Håll ut! :) Jag hann få äl-utslag som jag var säker på i både mars och april, och nu har jag precis plusat!! :'D
Svar på tråden När fick ni ÄL efter p-pillerstopp?