• pewwelin

äl känningar tidigt efter skrapning?

Fick konstaterat MA för 5 veckor sedan. Fostret dog i 8+0 och jag var i 11+2.
    Fick cytotec som ej fungerade, sedan en omgång till som verkade komplett då det kom ut massor.

I måndags 4 v efter cytotecen visade grav test fortf pluss.. Konstaterades med vul att slemhinnan fortf var förtjockad bla.
    Skrapades i tisdags och de tittade med vul att allt var ute.

Natten till fredag fick jag extrema smärtor i underlivet. Gick över efter alvedon och kände mig lite "mör" i underlivet ett par timmar efter.. Ringde gyn och de trodde ej det var infektion, men jag skulle återkomma om det fortsatte.

Idag fick jag smärta igen, dock i mildare grad och det försvann efter 10 minuter.

Så jag undrar, jag har alltid haft starka äl känningar och har läst vissas har blivit värre efter missfall. Kan detta vara att kroppen försöker förbereda för äl och därför gör det så ont? Vad kan det annars vara?

Blöder inte längre efter skrapningen, endast pyttelite bruna flytningar. Även gjort grav test som nu visar negativt.

• Svar på tråden äl känningar tidigt efter skrapning?
  • pewwelin

OM det inte är äl känningar, vad kan det vara? Kommer infektionssmärtorna en gång per dag bara om det skulle vara det? Har haft max 37.7 i feber hitills (men då med alvedon i kroppen)

Svar på tråden äl känningar tidigt efter skrapning?