Har du förtroende för vår statsminister?
Jag får nog säga nja.
Jag får nog säga nja.
Ja
Ja
Nej, det har jag aldrig haft och kommer aldrig få.
NEJ. Jag kommer få rösta första gången i nästa val då jag inte hade åldern inne senast. Men enda vettiga partiet jag ser e Kalle Anka Partiet. Kalle Anka e den jag har störst förtroende för i dag.
Over & out! :p
Jag förväntar mig att han sköter sitt jobb, varken mer eller mindre. Däremot har jag förtroende för att regering och riksdag hanterar ärenden utifrån den lagstiftning som finns idag och efter bästa förmåga. De är inte perfekta men det kräver jag inte heller.
Har mer förtroende för en hundskit under skorna...
Jag förväntar mig att han sköter sitt jobb, varken mer eller mindre. Däremot har jag förtroende för att regering och riksdag hanterar ärenden utifrån den lagstiftning som finns idag och efter bästa förmåga. De är inte perfekta men det kräver jag inte heller.
Nej, kan jag tyvärr inte påstå.
Jag är fullblodsateist sen fem års ålder men när ärkebiskop Antje Jackelen var i Aktuellt med anledning av påvens besök så kunde jag inte låta bli att tänka att hon var jäkligt mycket bättre, både rent retoriskt och på att styra tillbaka samtalet på "sitt" budskap, än många politiker jag har sett.
Löfvén kunde lära sig nåt där tror jag.
Nej det har jag inte! Karln verkar föredra att förvalta istället för att "leverera" och det fungerar inte i dagens samhälle.
Sverige är i stort behov av en riktigt slagkraftig landsfader....bör tilläggas att jag inte syftar på freulein Åkesson och truckförar-Göringarna där!
Bör tilläggas att jag inte syftar på freulein Åkesson och truckförar-Göringarna där!