• Oktober23

Hur länge blödde ni efter ert missfall??

Hej!

Nu är det så att jag är inne på min 27 dag av blödande, visserligen blöder jag inga floder som jag har gjort förut men fortfarande mycket för att behöva ha binda. 

Var hos läkaren för en vecka sedan och då blödde jag ytterst lite och dagen därpå kom det en flod av blod och sedan blivit mindre.. läkaren gjorde aldrig ett VUL eftersom han anade att allt var på väg ut och det trodde ju jag också då. 

Hur länge har ni blött utan att tagit tabletter?

Detta är så fruktansvärt jobbigt, vill ju sluta blöda!

tacksam för svar.
  • Svar på tråden Hur länge blödde ni efter ert missfall??
  • Godistjejen

Heej. Jag blödde ca 10 dagar eller någonting sådant, vet bara att det var längre än en vanlig mens. Men jag tycker absolut att du ska kolla upp det där mer noga! Det är inte roligt att blöda så länge plus att jag tror inte heller att det är bra att blöda så länge.

• Godistjejen
    Oktober23 skrev 2016-01-27 22:02:40 följande:

I vilken vecka fick du missfall då? Jag fick i v 11

Jag var i vecka 8
  • Grön elefant

Varför gjorde de inget vul då? Jag blödde i 6 veckor (efter cytotec). Hade en rest kvar som syntes på vul.

• Curlingmorsan
    Oktober23 skrev 2016-01-27 22:02:40 följande:

I vilken vecka fick du missfall då? Jag fick i v 11

Jag började blöda i v 7 tror jag. Men det måste ha gått åt skogen långt tidigare för jag hade aldrig några symptom. Efter 1 v fick jag komma in för VUL. Då konstaterades MF och att det fanns en del kvar att blöda ut. Efter 2 v fick jag komma in igen pga att jag fortfarande blödde. Men allt såg bra ut och bara någon dag efter så slutade jag blöda. Men ring gynakuten och be att få komma in och kolla upp det.
Svar på tråden Hur länge blödde ni efter ert missfall??