philiplarsson skrev 2016-01-27 12:16:32 följande:
Hej!
Ska avsluta mitt Guld-medlemsskap på Knullportalen.se
Men får panik då det står detta när jag tryckt på avbryt:
Betyder detta att man måste faxa(?!) för att avsluta det? Vet inte ens hur man faxar.
SNÄLLA HJÄLP!
AVBRYT FAKTURERING?
!
Alla handlingar och detaljer loggas av systemet inklusive men inte begränsat till IP-adresser, e-mail adresser och kommunikation då bedrägeri eller domstolsförhandlingar sker.
För att säga upp tjänsten, var god skriv ut formuläret, signera och faxa det till vårt supportteam. Faxnummer: +44 1278 501 112.
VAR GOD NOTERA ATT DU KOMMER ATT BLI FAKTURERAD EN GÅNG TILL OM DIN UPPSÄGELSE FALLER UTANFÖR UPPSÄGNINGSTIDEN, ENLIGT VILLKOREN. OM DU HAR ÖVRIGA FRÅGOR ANGÅENDE DETTA, VAR GOD KONTAKTA VÅR KUNDSERVICE.
jag sitter i samma läge själv på en skit site som heter
sokerpar.se!
i ett svagt ögonblick blev jag guldmedlem men det går inte att säga upp avtalet.
Jag får samma meddelande och det går inta att ta bort profilen.
Hur gjorde du för att komma ur medlemskapet?
Faxa? Vem gör det nu för tiden liksom? Vi har en fax på jobbet men vem vet vad det fax-samtalet kostar och inte så kul att motivera det för chefen liksom..
skriva brev? nja! Är det ens nån mening liksom? ska man skicka till england med refererat brev?
Fan vad dum man är att man gick med på detta? Är det kanske enklast att skicka ett brev dit och spärra kreditkortet? jobbigt!