• Tammi89

Vitt chassi, för- och nackdelar?

Ska beställa en Emmaljunga Viking. Men står med världens beslutsångest. Vill så gärna ha vitt chassi men undrar om det verkligen är så smart idé.

Vad säger ni, för och nackdelar med vitt chassi?

• Svar på tråden Vitt chassi, för- och nackdelar?
  • barajag01

Vi har en Emmaljunga med vitt chassi, ser inga nackdelar. Det är väldigt fint! Kanske att man får tvätta av det ofta på hösten.

• aleakim

Har en vit supernitro, ser inte heller några nackdelar. Fördelen är väl att det är snyggt, :p

Vit ligg-och sittdel kan jah däremot inte rekommendera. Ett av mina sämre beslut minst sagt..

W och liten i magen :)
  • Tammi89
    aleakim skrev 2016-01-25 21:56:19 följande:

Har en vit supernitro, ser inte heller några nackdelar. Fördelen är väl att det är snyggt, :p

Vit ligg-och sittdel kan jah däremot inte rekommendera. Ett av mina sämre beslut minst sagt..

Okej, varför då? Har du "vanligt tyg" eller white leatherette? För den har jag hört skulle vara lätt och hålla ren men det kanske inte stämmer?
  • aleakim
    Tammi89 skrev 2016-01-27 10:42:26 följande:

Okej, varför då? Har du "vanligt tyg" eller white leatherette? För den har jag hört skulle vara lätt och hålla ren men det kanske inte stämmer?

Har en Nougat Leatherette, men den är ju mestadels vit. Jag torkar och torkar så ren är den men det vita har snarare blivit gulgrått. Och kantbanden är jättefula, de går inte att få rena alls.
    W och D
  • Anonym (Hmm)

Hahaha, varför??? Det var nog fan bland det dummaste jag hört!
    Färg på barnvagnschassi?? HAHAHAHA

• Anonym (Iq)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-01-27 20:12:30 följande:

Hahaha, varför??? Det var nog fan bland det dummaste jag hört!

Färg på barnvagnschassi?? HAHAHAHA

Förstår inte riktigt vad du menar då du skriver rätt osammanhängande. Men förstår inte vad du har i tråden och göra när du inte tillför något. Det om något är väl dumt.
  • Anonym (Hmm)

Då ska jag skriva sakta så du kan följa med ...
    Vem f-n bryr sig huruvida chassiet är vitt, krom, svart eller neongrönt???
    Ungen tar ingen skada, jag lovar.  Köp en begagnad men fin liggvagn (finns gott om suckers som köper nya) lägg pengar på en riktig sulky istället - den hänger med överallt i ett par år. 
    Förstår om det är första barnet och allt är "uppe i det blå" men - ge barnet kärlek istället för ett vitt chassie!!!
    Hajjaru??

• Topcom
    Anonym (Hmm) skrev 2016-01-28 18:03:47 följande:

Ungen tar ingen skada, jag lovar.  Köp en begagnad men fin liggvagn (finns gott om suckers som köper nya) lägg pengar på en riktig sulky istället - den hänger med överallt i ett par år. 
    Förstår om det är första barnet och allt är "uppe i det blå" men - ge barnet kärlek istället för ett vitt chassie!!!
    Hajjaru??

Men jösses, vilket tramsigt inlägg. Låt ts få ha vad fn hon vill, kärlek kommer nog barnet få ändå, ska du se.

Ts, har ingen erfarenhet av vitt chassi, men det känns som det lätt blir skitigt tyvärr :(
  • Anonym (Hmm)

Jaja, blir nog bra ska du se .. varför inte ett svart med flames??
    Specialbeställt - kan ju inte bli mer unikt och dyr... förlåt, korrekt menar jag!

• aleakim
    Anonym (Hmm) skrev 2016-01-28 18:03:47 följande:

Hajjaru??

Men det måste ju finnas av vår sort också, vi som har råd att köpa nytt. Annars dör ju begagnatmarknaden..

Vi köpte en emmaljunga till vår första, sedan fick han en rejäl sulky (ny!) och sen köpte vi en ny syskonvagn när lillebror anlände kort därpå. Sticker det i ögonen much..?
    W och liten i magen :)
  • Anonym (Hmm)

Inte alls sticker det ..men - handlar du/nu vagn till barnen eller till er själva??
    Gillar också design och stilval - men till ett barns vagn??
    Skriver ni en tråd om färg på sparkdräkter, mobiler, tapeter o.s.v???
    Köp den vagn ni vill ha och ge f-n i att fråga här!! Fattaru???

Svar på tråden Vitt chassi, för- och nackdelar?