Fittans lukt och smak
Läste en tråd om en kille som var osäker på hur han ska tala om för sin flickvän att hon luktar rutten fisk då hon inte verkar ha märkt det själv. Vilket fick mig att tänka...
Något som jag alltid oroade över när jag var yngre var om jag luktade eller smakade illa. Jag brukar smaka på mig själv och första gången tyckte jag inte om smaken alls, men sen när jag sög av en kille tyckte jag inte han smakade varje bättre eller sämre. Killar har dessutom aldrig (från vad jag märkt) varit rädd för att gå ner på mig. Så det känns säkert att säga att jag inte luktar eller smakar äckligt. Alla är ju olika och kanske inte tycker om alla men i det stora hela verkar det som att jag är ok.
Dock har jag nu i vuxen ålder börjat bli nojjig igen. Ibland när det snackas om oralsex så beskriver någon det som att hon smakat gudomligt osv.
Någon kille eller tjej som slickat en tjej som smakat sådär jättegott? Är det ändå en smak av kön eller smakar hon i princip hallonsaft? Jag fattar inte. För jag har smakat på mig själv- kåt som okåt, och jag är inte helt övertygad att det kan vara sååå gott... Jag kan dock bli galen av åtrå och jättekåt när jag suger av en nytvättad kuk som inte smakar så mycket alls, men det är ju mer av akten men aldrig av smak/lukt. Har aldrig sugit av kuk som smakat sådär "mmm så gott" ...
Sen undrar jag, kan man som tjej göra något litet test för att se om allt står rätt till typ.
Tillexempel om jag låter ett finger blötas i mina safter och sedan torka- om det fortfarande luktar något så är det säkert att säga att man kan lukta eller smaka äckligt?
Eller kan man lukta i trosorna? Eller lägga tarotkort och göra anden i glaset för att då svar, eller hänger verkligen allt på att den kille eller tjej som är mellan mina ben verkligen ger mig ett ärligt omdöme? Å vem fan är den tjommen?